www.mylookfashion.nl

Veel gestelde vragen

Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?
Neem direct contact met ons op via het contactformulier of [email protected].

Via welke betaalmethodes kan ik gebruikmaken?
U kunt betalen via iDeal of met uw creditcard.

Ik heb een verkeerd product ontvangen wat nu?
Stuur een e-mail naar [email protected] met uw ordernummer, het product dat u moest ontvangen en het product dat u heeft ontvangen.

Hoe kan ik retourneren?
De bestelling kan binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd. U kunt hiervoor contact met ons opnemen. De kosten zijn echter voor uzelf. Bekijk onze retourpagina voor meer informatie.

Kan ik mijn product omruilen?
U kunt uw product omruilen door deze retour te sturen naar ons en gebruik te maken van het retourformulier. Om een nieuwe maat of kleur te ontvangen dient u zelf opnieuw een bestelling te plaatsen. De kosten voor het retour-en opnieuw zenden zijn voor eigen rekening.

Hoe lang is de levertijden?
De levertijd is 1 – 3 werkdagen, afhankelijk van de drukte bij PostNL. 

Wat hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 6,95 in Nederland. 

Ik heb een klacht, waar dien ik deze in?
Bent u ontevreden en wilt u een klacht indienen, dan kunt u uw klacht per e-mail kenbaar maken aan ons. U kunt uw klacht versturen naar [email protected].

Contact

[email protected]

088 – TELEFOONNUMMER

 

Openingstijden

Ma. t/m vr.: 09:00 – 18:00 uur

Zaterdag: 12:00 – 17:00 uur